Heeft u een opmerking of klacht over onze rijschool? Meld het ons!
Wij doen ons uiterste best om uw rijopleiding of nascholing probleemloos te laten verlopen. Heeft u toch een opmerking of klacht, meld dit dan direct bij uw Rijcoach of onze rijschool. Mocht uw klacht niet naar tevredenheid opgelost worden, stuur ons dan het volledig ingevulde Klachtenformulier toe.
Download hier het Klachtenformulier Rijschool
U ontvangt van ons binnen 1 week een ontvangstbevestiging, waarna wij uw klacht direct in behandeling nemen. De afhandeltermijn van uw klacht bedraagt uiterlijk 2 weken na de ontvangstdatum. Indien de vastgestelde termijn niet gerealiseerd kan worden, zult u hiervan schriftelijk in kennis worden gesteld. Het uitstel kan met een maximum van 2 weken worden verlengd. Klachten worden altijd vertrouwelijk behandeld. De uitspraak is bindend. De bewaartermijn van ons klachtenregister bedraagt 2 jaar.
Mocht u er samen niet uitkomen met Hartemink Verkeers- & Beroepsopleidingen, dan kunt u een klacht indienen bij de Brancheorganisatie. Hartemink Verkeers- & Beroepsopleidingen is aangesloten bij de FAM (Federatie Autorijschool Management).
De FAM werd opgericht om binnen de federatie aanwezige kennis te bundelen en beschikbaar te stellen voor het gezamenlijke belang van de leden. De FAM is een vooruitstrevende, moderne en naar de toekomst gerichte organisatie die haar aandachtsveld vooral ook richt op externe betrekkingen met de overheid en met andere organisaties in Nederland en Europa. Klik hier voor de klachtenprocedure van de FAM.