Werken als Receptioniste/telefoniste. Met een glimlach!
In verband met de groei van ons bedrijf zoeken wij ter uitbreiding van ons team een enthousiaste Receptioniste/telefoniste. Wil jij werken bij een bedrijf waar kwaliteit voorop staat en woon je in de regio? Solliciteer dan direct bij ons!
Functie inhoud
- Baliewerkzaamheden
- Binnenkomende telefonie afhandelen
- Verzorgen agendabeheer
- Administratieve handelingen verrichten
Functie-eisen/vaardigheden
- Enthousiast, representatief, communicatief sterk en je voelt je verantwoordelijk voor je werk
- Proactief; je denkt mee in mogelijkheden en oplossingen
- Praktisch ingesteld en gemakkelijk kunnen schakelen tussen verschillende werkzaamheden
- Integer; je kunt verantwoordelijk omgaan met de informatie die je in handen krijgt
- Minimaal een afgeronde MBO-2 opleiding in een administratieve en/of communicatieve richting
- Goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift
- Ervaring met geautomatiseerde systemen, o.a. Office 365
Wij bieden
- Afwisselend werk in een dynamisch familiebedrijf dat ruim 55 jaar bestaat
- Een informele en collegiale sfeer binnen een enthousiast team van professionele collega's
- Een functie waarbij je de benodigde verantwoordelijkheden krijgt
- Een werkomgeving met ruimte voor innovatie en bedrijfsoptimalisatie
- Een functie van 24 uur bij onze vestigingen in Eibergen en Doetinchem
Enthousiast geworden? Dan ontvangen wij graag jouw motivatiebrief met CV op [email protected] t.a.v. dhr. P. Hartemink.